Preppy Pink by China Glaze

22 Jan

I really love this polish, but somehow i imagined it would be more opaque and more vibrant. Maybe it will look better when my hands get tan or paler 😛

preppypink

This was 4 coats i think, and it is topped of with Essie 3-way glaze

5 Responses to “Preppy Pink by China Glaze”

  1. Karianne January 22, 2010 at 8:36 pm #

    Heisann, det er så gøy med flere norske negleblogger! 🙂 Da jeg startet var jeg den eneste.

    • Lisa January 22, 2010 at 8:51 pm #

      hehe.. jeg måtte bare! 😛 Skriver på engelsk da.. føler jeg har bedre ordforråd på engelsk enn på norsk når det kommer til å beskrive neglelakk 😛 jeg er rar!

  2. Karianne January 22, 2010 at 10:20 pm #

    Hehe, nei det er ikke rart i det hele tatt. Jeg sliter mye med å finne gode beskrivelser på farger og finisher på norsk. Jeg leser jo stort sett all info på engelsk. 😛

  3. Ida January 23, 2010 at 9:46 am #

    Niceee 🙂

  4. kari January 23, 2010 at 10:29 am #

    Så utrolig fin blogg du har fått deg 🙂
    SV: Tusen takk for hyggelig kommentar 🙂 Jeg må vel bare venne meg til de før jeg blir 100% komfortabel. =)
    Hadde du en hyggelig fredagskveld da søta?

Leave a Reply

