China Glaze Entourage

6 Mar

entourage

This one was taken on the day when my camera didn’t like me much! Entourage is a very bright lime-ish green! The picture really doesn’t do it justice! It snowed like mad that day, so i struggled with getting a good picture of this one! It’s quite sheer, and i needed at least three coats to avoid the dreaded VNL. It has shimmer in it, and i really like it! It’s not really work-friendly!

3 Responses to “China Glaze Entourage”

  1. Marie March 6, 2010 at 11:23 pm #

    Har den selv, men er ikke noe flink til å bruke den, desverre. Denne lakken blir neglene mine misfarget av uten baselakk, ehe, det fikk jeg erfare da jeg ikke hadde noen baselakk tilgjengelig :p

    • Lisa March 6, 2010 at 11:30 pm #

      jeg vet! helt forferdelig! Denne og Custom Kicks er drepen hvis man ikke har på baselakk!

    • Merete Dahl March 7, 2010 at 12:39 am #

      Helt enig, denne lakken misfarger noe helt enormt. Sliter med gulgrønne negler nå. Ser ut som jeg har den værste soppinfeksjonen eller noe liknende. Neste gang jeg skal bruke denne lakken, skal jeg definitivt ha på baselakk!

Leave a Reply

