New Design

19 Mar

I’m trying to change things up a bit… i really liked the old design, but i felt the pictures were too small! So we are trying out something new!! All the categories, links and archives are at the bottom now.. what do you think?

3 Responses to “New Design”

  1. Tone March 19, 2010 at 9:22 pm #

    Jeg synes det ble fint, jeg 🙂 Mer oversiktlig og ryddig, selv om jeg likte det forrige designet kjempegodt! Det var litt mer spesielt, men det betyr ikke at dette er dårligere 🙂

  2. Makki - kosmetikk March 22, 2010 at 11:03 pm #

    Jeg liker begge, men som du sier, så liker jeg at bildene er større ^^

    btw. jeg lurer på om du vet hvor man kan få tak i nfu oh her i Norge, enten om det er butikker eller nettsider som shipper til Norge ? 🙂

  3. Hana March 23, 2010 at 8:59 am #

    Jeg må ærlig innrømme jeg sjeldent var innom bloggen pga det forrige designet..! Syns liksom det ble for lite fokus på selve innlegget. Så NÅ kommer jeg innom oftere!:D

Leave a Reply

